A fotók kerültek az új felület középpontjába, illetve az Explore és a
Friends tabok, amely így sokkal jobban hasonlít a Path-ra vagy az Instagramra, mint egy listára. A felhasználói profilok csempeszerű kinézetet kaptak, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók egy ablakból görgetés nélkül elérjék a statisztikákat, a listákat, a jelvényeket és a tippeket.
A Foursquare végül engedett a lájk funkció nyomásának is, és a felhasználók mostantól szívecske gombot nyomhatnak a helyszínekre, a tippekre, a listákra és a barátok becsekkolásaira.
Az Explore vagyis a felfedező tabon történt a legnagyobb frissítés. Az ajánlások már figyelembe veszik a napszakot és az időjárást, valamint a tartózkodási helyet és a barátok tevékenységét. Tehát, ha vasárnap reggel lépsz be a szolgáltatásba, akkor jó eséllyel reggeliző helyet keresel...
Habár múlt hónapban úgy tűnt, hogy megújításnál a saját kereskedői felületére helyezi a Foursquare a hangsúlyt, ez nem így történt. Később a kereskedőknek lehetőségük lesz kiemelt helyet vásárolni maguknak, amely így jobban célba találhat, ez azonban csak a nyár vége felé indul el.
forrás: socialtimes.hu